czwartek, 21 września 2017

#40 Before & After


Długo się zastanawiałam nad tym postem, ale w sumie czemu nie... :D
Ciekawi jak to wygląda mniej więcej w moim wykonaniu?? Zapraszam!
Jednocześnie informuję, że zaktualizowałam informacje z zakładce "sprzęt"
Ciągle sposób obróbki się u mnie zmienia i mam nadzieję, że na lepsze ;)
lekka poprawa kontrastu, czasami coś zniknie ze zdjęcia a czasami zdjęcia pozostają "surowe" ;P

PS.Dostałam ostatnio pytania co do mojego sprzętu...tak więc odpowiedzi w zakładce "sprzęt" albo po prostu TUTAJ









10 komentarzy:

  1. Super :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/09/etuopl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. A z ciekawości, w jakim programie obrabiasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te były robione na PhotoScape, ale też używam Lightroom ;)

      Usuń
    2. w PhotoScape da radę usunąć obiekty? tak jak te krowy czy latarnię na przedostatnim zdjęciu?

      Usuń
  3. Bardzo fajna rzecz ŚLICZNE zdjęcia.zapraszam na nowy post. http://klaudiaonelive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną pracę wkładasz w zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinuj z obróbką jak najwięcej. Baw się. Ja jestem zła na siebie, że ciągle obrabiałam zdjęcia w ten sam sposób, który mi pasował i przez to stanęłam w miejscu, zaczęłam się bać nowych rzeczy i rozleniwiłam się.
    Najbardziej podobają mi się dwa pierwsze i ostatnie zdjęcie, jeżeli chodzi o obróbkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe te zdjęcia! :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej do gustu przypadło ostatnie zdjęcie!

    https://atenagrygiel-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń