wtorek, 12 września 2017

#39 Roksana



Sesja odbyła się na początku sierpnia i wyszła dość spontanicznie 
Zapraszam do oglądania ;)
 Pogoda nam dopisała (momentami aż za bardzo) Pierwszym zamysłem był zalew. Miejsce cudowne, widoki śliczne, ale… no właśnie ALE słońce strasznie ostre ( było trochę popołudniu) Pokombinowałyśmy trochę a później udałyśmy się w poszukiwanie innego miejsca.
Dodatkowo zmieniłam już swój znak wodny :3
Ja teraz lecę kończyć obrabiać zdjęcia z ostatnich ślubów a was zapraszam do oglądania ;)
Poprzednia sesja z Roksaną: Klik





















 

10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście słońce Wam przygrzało :) Może blenda uratowałaby sytuację ? :) Najbardziej podobają mi się te, gdzie modelka siedzi na belce słomy :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie by pomogła, ale aktualnie jej brak :c

      Usuń
  2. Bardzo ładne fotografie :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne zdjęcia ;) pogoda dopisała ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły bardzo fajnie :) Te z wiankiem najbardziej przypadły mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszły ci piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam! Obserwujemy?
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  7. 51 year old Executive Secretary Arri Klagges, hailing from Sioux Lookout enjoys watching movies like "Spiders, Part 2: The Diamond Ship, The (Die Spinnen, 2. Teil - Das Brillantenschiff)" and Cooking. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a F150. dowiedz sie wiecej tutaj

    OdpowiedzUsuń