piątek, 4 listopada 2016

#28 Wrzosy


W Gdańsku nadal jesiennie chociaż widziałam, że na Mazurach miejscami już śnieg zawitał i jest biało. Oczywiście tylko na chwilkę jak to pierwszy delikatny śnieg ;) Niby mam się zabrać za zdjęcia, ale to uczelnia to okropna pogoda : / ale jestem cierpliwa :D
Mam zamiar się przejść w pewne miejsce i już mam aktualnie czas żeby umówić się z kimś na zdjęcia...
Ktoś chętny? Zapraszam na priv :D
A na dzisiaj mam kilka zdjęć wrzosów. Osobiście uwielbiam tą roślinkę





Niech ktoś mi zamówi ładną pogodę na weekend żeby mi plany wypaliły :D
Udanego o owocnego weekendu wszystkim! :*

10 komentarzy:

  1. Zamawiam Ci ładną pogodę! I życzę znalezienia modelki do sesji w Gdańsku :)
    Piękne zdjęcia wrzosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, że ostatnio pogoda nie jest zbyt łaskawa. Świetne zdjęcia. Obserwuję! :)

    we-never-grow-from-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, uwielbiam wrzosy. Marzy mi się sesja w nich.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna roślina.
    Trzymam kciuki, abyś znalazła modelkę albo modela :D
    Pozdrawiam kochana :*
    Zapraszam do mojego świata --->Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ śliczne te ujęcia. Bardzo fajna mała głębia ostrości. c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcia w poście obłędne. :)

    OdpowiedzUsuń