piątek, 21 października 2016

#27 Nowa droga -Gdańsk


Dawno nie było postu z powodu zamieszania jak i braku laptopa.
Co u mnie?
Od 02.10 jestem w Gdańsku. Mieszkam na śródmieściu w bloku (10 piętro) z pięknym widokiem na Stare Miasto. Wszystko nowe (w Gdańsku wcześniej byłam może z 2 razy na chwilkę/przejazdem xD ) ale nie jest źle :D Najważniejsze, że udało mi się i zaczęłam studia w tym mieście. Grupę też mam baardzo fajną :D Podoba mi się tutaj ;) Przystanek mam centralnie pod blokiem i dojazd praktycznie pod samą uczelnię. Czekam tylko na trochę ładniejszą pogodę bym mogła się wybrać na dłuższy spacerek.
Aktualnie za sobą mam jeden krótki spacerek, ale lista miejsc do odwiedzenia ciągle rośnie :D oby tylko jeszcze słoneczko się ukazało :3

Zaczniemy od widoku z balkonu i okna



 I mały spacerek nad Motławą :D











Mam już kilka planów co do kolejnych zdjęć ;) jeśli pogoda dopisze to mam kilka pomysłów na sesje :D Mam nadzieję, że będe tu systematycznie ;)
A teraz trzymajcie się cieplutko i miłego dnia! :*

11 komentarzy:

  1. Uuuuu Brzdącu, szalejesz. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, że masz przystanek od razu pod domem. Piękne widoki z okna i balkonu! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo uroczy widok z okna :D
    Bardzo ładne zdjęcia Gdańska, chciałabym lepiej zobaczyć to miasto to byłam tylko przejazdem.

    http://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój widok z okna absolutnie mnie zmiażdżył! Zazdroooszczę! <3
    Ahh, czekam na jakąś sesję z Gdańska! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdańsk to piękne miasto :)
    Świetne zdjęcia

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że podoba Ci się w nowym miejscu i jesteś zadowolona :). Ja ostatnio byłam tam w lutym, ale mimo to mi się podobało choć nie zwiedziłam za dużo :D. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń