niedziela, 25 września 2016

#26. Nowy etap w zyciu


Mamy już jesień, ostatni tydzień września. Długie wieczory i czas na przemyślenia...
Z dnia na dzień coraz szybciej robi się ciemno :c ale na pogode to w sumie nie mam co narzekać- ładne słoneczko, brak deszczu i zazwyczaj bezchmurne niebo z czym się wiążą ładne zachody słońca :D Ostatnio miałam małego "doła" tylko że to nie miało nic wspólnego z jesienną aurą...

" Nie po­dej­mując de­cyz­ji nie do­wiesz się, która była słuszna. " 

Niedługo październik, przeprowadzka z Mazur do Gdańska,  zaczynam studia. Nowe nieznane miejsce, nowi ludzie- nowy etap w życiu... jestem optymistycznie nastawiona do tych zmian, ale zawsze jest nutka niepewności.
Nowe miejsce- mieszkam w krainie jezior a teraz przenoszę się nad morze :D z wielką chęcią poznam wszystkie zakamarki Gdańska (i okolic) i może uchwycę kilka ciekawych kadrów
Nowi ludzie- patrząc na ostatnie wydarzenia to dobrze mi zrobi ;) chociaż o niektórych będę ciągle pamiętała i z chęcią odwiedzała :3 Niektórzy ludzie zawodzą, a jeśli zrobili to raz mogą to zrobić ponownie..


Kilka komplikacji, ale wychodzę na prostą :D
Czas leci, w wakacje wybiła mi 20 :D a zdaje się, że tak niedawno uczęszczałam do podstawówki :3 Tak szybko wszystko się zmienia jesteśmy coraz bardziej odpowiedzialni za swoje życie, za swoje wybory. Czasami jest ciężko, ale w sumie to nigdy nie było łatwo ;) zmieniły się tylko wartości/wielkości problemów z "pobawić się lalkami lub pokukładać puzzle?" do "iść na studia i jeśli tak to na jaki kierunek?" Z czasem przyjdzie czas na inne trudności losu noo ale kto ma wiedzieć lepiej do czego chcemy dążyć i jak żyć niż my sami?


Dużo tez zmieniło się na blogu w ostatnim czasie. Nowy wygląd, nowe funkcje. Ostatnio dużo czasu tu spędzam. Kiedyś to było miejsce gdzie mogłam dzielić się z innymi moimi zdjęciami, teraz uważam to miejsce za coś więcej. Miejsce gdzie mogę się wygadać (a raczej wypisać) i ulotnić swoje myśli

10 komentarzy:

  1. Oj, Brzdącu, Brzdącu. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na studiach :D ! Ja studiuję we Wrocławiu i idę teraz na magisterkę, a pamiętam jeszcze jak zaczynałam 3 lata temu.. To prawda, że czas szybko leci, dlatego powinniśmy wykorzystywać te chwile młodości jak najlepiej ;) Fajnie, że będziesz mieszkać nad morzem. Zazdro! a na jakie studia idziesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :3 i również powodzenia :D strasznie szybko leci :o ciągnie mnie nad wode :D hah Pedagogika wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne :)

      Usuń
  3. Ale Ci zazdroszczę, że mieszkasz na Mazurach, a będziesz studiować w Gdańsku! :) Ja też w tym roku zaczynam, tylko w porównaniu do Ciebie - prawie na drugim końcu Polski! :) Powodzenia w nowym miejscu i aby wszystko dobrze się układało! :)
    PS. drugie zdjęcie jest przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gdzie się wybierasz na studia? :D Dziękuje :* i Tobie też życzę żeby ci się wszystko układało :D dziękuje <3

      Usuń
    2. Lublin :) Dziękuję! :)

      Usuń
  4. Ciekawe rozmyślania. Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ci zazdroszcze Gdańska :D ja jeszcze 3 lata musze sie kisić w Częstochowie, moze sie dostane na WSO :D Jak na razie moge zapisac sie na siłownie haha :D
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post. Rozumiem, że jest to wieeeeelka zmiana i nowe miasto... Jedyne co mi zostało to życzyć powodzenia na studiach :) Śliczne to pierwsze zdjęcie.
    Jak będziesz już w Gdańsku to koniecznie coś o nim napisz :)
    Obserwuję
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń