czwartek, 8 września 2016

#23 Kropelki i bokeh


 Przebudziłam się we wtorek rano i widzę za oknem tylko mgłe przez którą przebijają się promyki słońca. Patrzę na zegarek było koło 7 więc biorę aparat i lecę :D
Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam bokeh na zdjęciach *.* i byłam zadowolona z efektów jakie uzyskałam tego poranka. Dodatkowo wczoraj po prawie tygodniowym oczekiwaniu odebrałam nowy obiektyw i mam nadzieje że będe zadowolona z zakupu :D  Jak dobrze pójdzie to dzisiaj go przetestuje :3
Fb tutaj

A teraz zapraszam do oglądania :D
















9 komentarzy:

  1. Jeju ale cudowności! Piękne <3
    Kurcze zaazdrooszczę, ja już od dłuższego czasu się zbieram do tego aby wstać "razem ze słońcem" i coś takiego pstryknąć, ale no jakoś nie mogę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia kropelek na pajęczynie, no bajka! Mogłabym godzinami na nie patrzeć <3

      Usuń
    2. No troche trudno wstać, ale warto! :D Baardzo dziękuje <3 Nawet nie wiesz jak miło to słyszeć :3 Aa i dzięki twojemu porównaniu obiektywów tak jak pisałam pod postem zakupiłam 50-tke *.*

      Usuń
    3. Oo, to super! Miło, że moje porównanie komuś się przydało <3 czekam na Twoje pierwsze zdjęcia nowym obiektywem! :)))

      Usuń
  2. Przepiękne kropelkowe pajęczynki. Jestem pod wrażeniem efektu i aż mi wstyd, że ostatnio tak zaniedbałam swoją fotografię.
    A, jeszcze raz sobie zobaczę Twoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia. :) Lubię takie ukazanie piękna natury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia!
    www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń