piątek, 16 września 2016

#25 Liebster Blog Award

Wyróżnienie Liebster Blog Award  otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania  za" dobrze wykonaną robotę".  Zabawa ta ma na celu promowanie blogów oraz szersze poznawanie się nawzajem. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada pytania zadane przez osobę , która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia swoje grono osób (informuje je o tym wyróżnieniu)  i zadaje 11 pytań. Nie można nominować bloga , z którego otrzymało się wyróżnienie.



I w tym miejscu chciałabym serdecznie podziękować za nominacje Magdzie (zapraszam do niej TUTAJ ) Naprawdę nie spodziewałam się takiego wyróżnienia i jest to dla mnie bardzo miła wiadomość! Taka nominacja zachęca do dalszej pracy :3 Dziękuje! <3 

Na początku przepraszam, że tak późno... ale wyjazdy, planowanie tego postu, poszukiwanie nowego domu dla porzuconego psiaka, załatwianie sobie mieszkania  i tak jakoś wyszło :D

To teraz pytania:
1.Jakie jest Twoje najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Hmm.. w pewne ferie zimowe wraz z moim bratem ciotecznym zostaliśmy sami u babci. Jako że nam się nudziło a byliśmy pomysłowymi dziećmi chcieliśmy sami zrobić małą bombę (dokładnie nie pamiętam jak to było.. to był proszek do pieczenia + coś xD zamknięte w takim plastiku) nooo na koniec żeby wybuchło trzeba było tym wstrząsnąć, ale z umiarem xD Brat sądził że "jeszcze chwila" po czym to wszystko wybuchło mu w rękach :D wyglądaliśmy jak 2 bałwanki (już nie wspominając o całej białej kuchni w której robiliśmy ten"eksperyment") Mina babci po powrocie do domu- bezcenna! hahah :D

2. Możesz wybrać 5 rzeczy i wyruszyć na 5 dni w wybrane miejsce na świecie. Co pakujesz ze sobą i gdzie się wybierasz?
Kierunek Hiszpania :D
   -Aparat
   -Obiektywy
   -Torba z pieniędzmi (najpierw chyba obrabuje bank xD )
   -Strój kąpielowy
   -Ręcznik plażowy

To ja już mogę jechać :D  

3. Najlepszy sposób do radzenia sobie ze stresem?
 Gdy się stresuje lub denerwuje to mam na to 2 sposoby:
  • Zakładam słuchawki na uszy, puszczam muzykę i ide na dłuugi spacer z moimi psiakami
  • Biorę aparat w dłoń i lece w świat :D
Czasami najlepszym rozwiązaniem jest połączenie jednego i drugiego :3 

4. Wolisz wieś czy miasto i dlaczego?
To dość trudne pytanie, lubię jedno i drugie. W mieście jest więcej wszystkiego :D sklepy, kluby, restauracje, kina itd. Jednak hałas miasta czasami przytłacza i lepiej przejść się po cichej okolicy czy lesie ;)


5. Bez czego nie wyobrażasz sobie każdego dnia?
Ymm poranne cappuccino + coś słodkiego :3 Najlepsze rozpoczęcie dnia! :D
i codziennie spacer z psiakami

6. Spotykasz na ulicy osobę wyglądającą dokładnie tak samo jak Ty. Jaka jest Twoja reakcja? 
Ooo to by było coś xD Pierwsza myśl "czy nie jest moją zaginioną siostrą" haha :D Później można by komuś zrobić psikusa skoro byłybyśmy dwie :P
 7. Opisz siebie w pięciu słowach  
Optymistyczna, wesoła dziewczyna szukająca swojej drogi (wiem wiem jest 6 xD )

 
8. Książka czy film?
Uwielbiam oglądać filmy *.* chociaż baaardzo lubie czytać książki, to pobudza wyobraźnię. Otwierasz książkę i jesteś w innym świecie, tym którym sam sobie tworzysz  



 9. Co daje Ci prowadzenie bloga?
 Radość- uwielbiam robić zdjęcia a blog pozwala mi dzielić się z innymi moimi "chwilami z życia"

10. Masz jakieś zwierzątko domowe?
    Hahaha ja mam małe zoo xD W domu mam tylko małego psiaka a tak ogólnie to jeszcze 10 kotów (większa część szuka nowego domu) i 2 duże psy :D Od piątku mam jeszcze młodego psiaka którego właściciel się pozbył bo mu już się znudził :/ Na szczęście znaleźliśmy mu już nowego właściciela i w sobote psiak pojedzie do nowego domu :D
***

Chciałabym nominować kilka blogów, które obserwuję już od dłuższego czasu i mam nadzieję, że chociaż część weźmie udział w "zabawie" :D


Pytania:
  1. Bloguje bo...
  2. Mam słabość do... 
  3. Moja największa fobia to...
  4. Jakie jest najgorsze danie jakie musiałaś zjeść?
  5. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
  6. Jakbyś się określiła w jednym zdaniu?
  7. Masz tydzień życia- co robisz?
  8. Co robisz gdy się denerwujesz?
  9. Twój dotychczasowy największy sukces?
  10. Co dobrego dziś ci się zdarzyło?
  11. Co najbardziej lubisz w swoim życiu?
 Życzę udanej zabawy :D
 

6 komentarzy:

  1. 1. Najłatwiej jest powiedzieć "bo lubię" hehe. Zależy też czy chodzi o blogowanie photoblogu czy może na blogspocie. Nie ukrywam, że zdecydowanie wolę photobloga (lubię oglądać fotografie innych, komentować je, dzielić się z innymi swoimi zdjęciami. Na blogspot dodaję zdjęcia głównie z sesji, na photobloga dodaję praktycznie wszystko. Uściślę odpowiedź na pytanie: Bloguję, bo chcę podzielić się z innymi swoimi pracami oraz chcę podziwiać twórczość innych. :)
    2. Hmmmm sama nie wiem...może trochę do zdjęć B&W...:)
    3. Psy biegnące za mną gdy jadę rowerem...
    4. Nie przypominam sobie w sumie...jeśli coś mi nie smakuje to po prostu tego nie jem. :)
    5. W szczęśliwej rodzinie. :)
    6. Pozytywnie zakręcona. :D
    7. Och nawet nie chcę myśleć żeby mogło tak być...ja kocham życie i chcę żyć jak najdłużej. :)
    8. Wychodzę z domu i staram się wszystko odreagować.
    9. Zdana matura, egzaminy zawodowe, umowa o pracę na czas nieokreślony.
    10. Złożono mi ładne życzenia urodzinowe i dostałam drobne upominki. :)
    11. Moje dwie największe pasje - fotografia i śpiew, moją pracę, mój tryb życia, mój rower <3 dużo by jeszcze wymieniać. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi , bardzo interesująco i ciekawie odpowiadałaś na pytania :)
    Miło mi się twój post czytało
    Gratuluję nominacji.
    Pozdrawiam
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji! super pytania ale jeszcze lepsze odpowiedzi :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post ;) Ja też bym pojechała do Hiszpanii albo do Francji podobnie jak Ty :D Pzdr! www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń