poniedziałek, 22 sierpnia 2016

#21 Stańczyki, Kiepojcie, Botkuny ;)


31.07.2016r wybraliśmy się na wycieczkę po okolicznych mostach i wiaduktach :D Było gorąco, ale w sumie to dobrze :) Wiele miejscowości odwiedziliśmy i większości nazw już nie pamiętam :D Bardzo lubie takie widoki, jestem pod wrażeniem tych wszystkich "budowli". O ile w Stańczykach swobodnie mogłam podchodzić do barierek (mam lęk wysokości) to w Botkunach gdzie nie było barierek było mi już ciężko podejść do krawędzi. Czytałam wcześniej, że "mosty w Botkunach są ukryte" już wiem co autor miał na myśli. Mosty są zarośnięte przez krzaki i drzewa (które rosną nawet NA moście o.o ) widać to na zdjęciach poniżej ;) My podjeżdżając do nich prawie ich nie zauważyliśmy. Szkoda, że nie o wszystkie takie zabytki ludzie dbają
A teraz zapraszam do oglądania :D

Stańczyki







Kiepojcie

 




Botkuny 

 

 





 

3 komentarze:

  1. W Polsce mamy takie mosty? Wow, wow wspaniałe! Aż namierzę gdzie to i kiedyś na pewno się wybiorę! :D Te w Stańczykach wyglądają fenomenalnie :O Można tam bez żadnego problemu wejść ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mosty w Stańczykach są płatne, ale zdecydowanie warto :D a reszte można zwiedzac bez problemu :D

      Usuń
    2. Super! Dzięki za odpowiedź :D

      Usuń