środa, 19 lipca 2017

#36 Sesja o zachodzie słońca


Moja pierwsza taka sesja :D Zapraszam!!


Sesja z Patrycją wyszła dość spontanicznie. Koło 14:00 wpadłyśmy na sam pomysł zdjęć przy zachodzie słońca a przed 19:00 byłam już u niej i ustalałyśmy resztę szczegółów. Pogoda wyjątkowo nam dopisała. Patrząc na to, że ostatnio bywało dość zimno i deszczowo to tego dnia była piękna pogoda. Potem krótki spacerek na na miejsce docelowe i działamy! :D Oczywiście nie odbyło się bez ciekawych przygód, ale teraz jest co wspominać ;)
Zapraszam do oglądania :D





















Trochę mało mnie tu ostatnio, ale czas "rozruszać" aparat i bywać tu częściej... oby tylko pogoda chciała współpracować! :D
Miłego!

6 komentarzy:

  1. Ahh, świetne zdjęcia! Ja często wykorzystuję zachód słońca na sesje, pięknie to wygląda :*
    Bardzo ładnie wyglądasz w tym wianuszku :) Więcej takich zdjęć koniecznie!
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjecia :D
    Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Przy zachodzie słońca są najlepsze :D

    Zapraszam do wspólnej obserwacji:*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia <3
    ślicznie wyglądasz :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesje o zachodzie słońca są przepiękne i bardzo klimatyczne! Cudnie wyglądasz w tym wianku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia pod słońce najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, wakacyjny klimat :) zdjęcia pod słońce wyszły super :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń