czwartek, 31 stycznia 2019

#43 Witaj 2019 :D




Nie wiem, ale jednym z postanowień jest minimum jeden post w miesiącu na blogu.. tak więc JESTEM! :D
Ps. Na zdjęciu to widok z mojego domu *.*



Tak tak wiem, że to już koniec miesiąca i trochę późno z tymi postanowieniami.. ale lepiej późno niż wcale, prawda??

     Nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam tu na blogu i chyba nie chce tego sprawdzać -,- to straszne..  zawsze tylko mówię, że czas tu częściej zaglądać i niestety na mówieniu się kończy. Czas to zmienić. Ambitnie wkraczam w 2019 rok jest koniec stycznia a ja mam taki sam zapał do wszystkiego jak na początku roku! Ciekawe na ile my starczy jeszcze  tego zapału i motywacji.. oby na długo!
     Co u mnie? hmm.. no trochę się działo ostatnio, rodzinka fotograficzna też się powiększyła.. ale to może już w kolejnym poście :D

A co do postanowień...
Nie wymyślam sobie takich, których nie jestem w stanie spełnić. Moim zdaniem mieć postanowienie żeby mieć to bez sensu : /

A co do szczegółów:

  1. Tak jak na początku wspomniałam chcę publikować min. jeden post miesięcznie. Oczywiście chciałabym więcej :P ale jeden to takie minimum. Strasznie zaniedbałam bloga i chce to naprawić.
  2.  Skoro już tu powracam to chcę też zmienić wygląd bloga. Trochę czasu mi to zajmie, ale wiem że warto :D
  3. Robić więcej zdjęć!!! Zarówno zleceń jak i do rodzinnego albumu. W ubiegłym roku mój aparat odpoczywał praktycznie do MAJA!?  to niedopuszczalne :c
  4. Projekt 365. Skoro chce sobie wyrobić nawyk robienia częściej zdjęć to ten projekt jest idealny! Poprawia systematyczność, zmusza do kreatywnego myślenia i częstszych  spacerów xD Na czym polega? To proste. 365 zdjęć w 365 dni. Jednego dnia jedno zdjęcie. Dwa lata temu gdy pierwszy raz podchodziłam do projektu skończyłam na ponad 200 dniach( ktoś chce zobaczyć? - KLIK ) Teraz zaczęłam 19.01.2019 r ale tym razem zdjęcia gromadzę na instagramie KLIK. Myślę też że może co miesiąc powstanie podsumowanie właśnie z tego projektu... zobaczymy
  5. A tak trochę z innej beczki.. to w wakacje chcę wyjechać w góry. Marzy mi się Morskie Oko. Uwielbiam krajobrazy górskie.

To chyba tyle na dziś :D na koniec zostawię wam jeszcze zachód słońca z ostatnich dni i mojego pupilka Pimpusia xD <3









1 komentarz:

  1. Trzymam kciuki za postanowienia! :)
    A zdjęcia psiaka- genialny moment :)

    OdpowiedzUsuń