środa, 1 maja 2019

#48 Zosia i Adrian



Dzisiaj mam wam do pokazania sesję Zosi i Adriana.
Uwielbiam zdjęcia w kwiatach. Miałam w planach zrobić sesję z kwitnącym drzewem, ale albo za wysoko były gałęzie albo to gdzieś u kogoś na prywatnym ogródku.. Na szczęście jadąc na wcześniejszą sesję z Natalią i Kamilem po drodze miałam duże drzewo które miało białe gałązki od samej ziemi *.*  to było to czego szukałam! Kilka dni później byłam już umówiona z Zosią na sesję. Najpierw trochę zdjęć przy białym drzewku później ich sesja w parku w Brzeźnie A na koniec z Zosią ruszyłyśmy spacerkiem przez park Reagana.

Najpierw pokaże wam ich wspólne zdjęcia:










A teraz Zosia:












Prawie prosto z parku ruszyłam na drugą sesję tego dnia... Ale o tym to za tydzień

A wam życzę udanej majówki ;* 😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz