sobota, 7 stycznia 2017

#31 Dominik


Ostatnio miałam szczęście pracować z Dominikiem... ale nie tak od razu :D

Przed świętami napisała do mnie Martyna. Omówiłyśmy szczegóły i umówiłyśmy się na sesje dzień przed moim powrotem do Gdańska. Święta minęły a ja dostałam wiadomość że mały Dominik choruje.. no nic najważniejsze jest zdrowie :) Jednak moje plany się tak szybko zmieniają  i wyjazd do Gdańska się przesuną. Chwile później byłyśmy już umówione na inną date. Miałam mały stres bo to miała być moja pierwsza sesja z małym dzieckiem, ale patrząc z perspektywy czasu to nie miałam powodu do stresu.. :D




Dominik spisał się rewelacyjnie! :D Cierpliwie znosił nasze wszystkie pomysły i dzielnie współpracował. Ciekawiło go wszystko wkoło. Czasami nawet bardziej interesowały go lampki i zabawki niż my. Bardzo miło mi się z nim pracowało :D





...
 Planowałam troche wcześniej dodać ten post ale jakoś tak wyszło : / nadal jestem w trakcie opracowania postu z podsumowania roku :D
Miłego weekendu :*

2 komentarze:

  1. Urocza sesja. Rzeczywiście, Dominik wyszedł super :D
    Obserwuję :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga
    Mój blog\
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie sesje z maluchami to potężny stres. Wciąż uczę się współpracy z najmłodszymi. :) Sesja zaprezentowana tutaj piękna jest. :)

    OdpowiedzUsuń