poniedziałek, 6 lutego 2017

#32 Podsumowanie roku!


Troche już późno i chociaż to podsumowanie planowałam dodać wcześniej ( na początku stycznia a nie lutego xD ) to robię to teraz :D
Zapraszam..
Zauważyłam że spora część ludzi cieszy się, że 2016 się już skończył bo to był straszny rok..
U mnie jest odwrotnie :D Ten rok był jednym z najlepszych o ile nie najlepszym :D
Zaczynając od studniówki, która jak dla mnie była baardzo udana i z chęcią bym ją powtórzyła kończąc na tym że aktualnie mieszkam w innym mieście z dala od rodzinnych stron i moje życie obróciło się o 180 stopni.

Te wszystkie szczegóły składają się w jedną całość i świadczą o tym co mam i jaka jestem!!



Pierwsze pół roku..
Wyżej wspomniana cudowna studniówka, od lutego zaczęłam współprace z Oriflame, w marcu spełniłam swoje marzenie i jestem właścicielką Nikona D5200 <3 W kwietniu jednocześnie szczęście i smutek.. w końcu wolne, koniec szkoły, ale jednak też koniec naszej klasy. Każdy poszedł w swoją stronę.. Maj- straszny stres i matury, wyprowadzka z internatu, ale też mieszkanie z moimi dziewczynami przez kilka dni w mieszkaniu w Giżycku. Uwielbiam Giżycko porą letnią jest cudoowne!! (w inne pory roku oczywiście też, ale ja najbardziej uwielbiam lato :P ) Fotorelacja z "II Maraton Zumba Fitness"  Zdana kwalifikacja i maturka oczywiście też.



Drugie pół roku...
Składanie papierów w Gdańsku (gdzie to był mój pierwszy raz w tym mieście) Wycieczki rodzinne <3 Do żubrów w Wolisku, na Stańczyki itd :D Do aparatu dokupiłam pierścień odwrotnego mocowania, po kilku miesiącach wzbogaciłam swój sprzęt o drugi obiektyw :D W sierpniu po dłuuugim czasie udało mi się z koleżanką wyjechać na weekend nad morze :3 Również w sierpniu odbył się tak jakby Festiwal Kolorów w Giżycku na którym bawiłam się świetnie! Wrzesień i ślub mojego brata ciotecznego( albo kuzyna.. jak kto woli xD ) Noo i październik... przeprowadzka do Gdańska <3 nowe miejsca, nowi znajomi, koncert itd. Zakończenia roku lepszego mieć nie mogłam a mianowicie sesja z małym Dominikiem <3


Również mój blog się bardzo zmienił w tym roku :3 jestem bardzo zadowolona i dumna z tego co osiągnęłam w tym roku! <3

7 komentarzy:

  1. Cieszą mnie takie pozytywne wpisy. Aż jestem ciekawa dalszej części historii... Zobaczymy, co przyniesie aktualny rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis, a zdjęcia są świetne! :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są naprawdę super i zadroszczę talentu do robienia zdjęć :)

    Obserwuję zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia a i bardzo fajne podsumowanie roku :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia cudowny klimat :) tęsknie za tymi słonecznymi letnimi dniami:) obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super mix!:) fajne podsumowanie

    OdpowiedzUsuń